Matsmeisel Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Vurderer å selge min 320d Msport 2008mod. Bilen er meget godt utstyrt til 3-serie å være. Den har også en relativt lav kmstand: 106000km. Bilen eu godkjennes og service tas før salg. Bilen var ikke nyvasket innvendig da bildene ble tatt så derfor er de dårlige, men om ønskelig så tar jeg nye bilder. Vasket og polert jevnlig, noe som syns på bilen. Utstyr: Stor navi Utvidet skinnpakke Lyspakke Full Msport Bixenon Panorama glasstak Utvidet hifi anlegg, 16 høyttalere. Cruisecontroll Isofix Vet ikke hva det heter, men har du nøkkelen på deg kan du låse opp bilen ved å ta i håndtaket. CDskifter DVD PDC Elektrisk hengerfeste Mørke ruter Regnsensor Automatisk avblendig av speil utvendig og innvendig. 18" sommerfelger med 255' bak 225' foran. Sikkert noe jeg har glemt. Pris: 200 000,- ikke prutbart Kan evnt byttes i E60. Endret Mars 18, 2015 av Matsmeisel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Så ikke prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Så ikke prisantydning? Pris skrev jeg ikke. Legger det med nå. Regner med å få igjen minimum 200 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Hvor står denne? Tatt naf test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Hvor står denne? Tatt naf test? Bilen befinner seg på Dokka. 4mil nord for Gjøvik. Naftest har jeg ikke tatt. Dette kan sikkert ordnes om den som er interessert i det betaler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Salget ble skrinlagt i mars, men bilen er nå til salgs! Interiørbilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=52146791&sort=0&model=1.749.2132&make=0.749&ref=fas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå