færskingen Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Vurdere å bytte motor i en e39 520i 1996mod,men hva kan jeg bytte til? Kan jeg bytte til dobbel vanos motor for eksempel.? Noen som har noen liste på hva om kan brukes evt med noe tilpassing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Vurdere å bytte motor i en e39 520i 1996mod,men hva kan jeg bytte til? Kan jeg bytte til dobbel vanos motor for eksempel.? Noen som har noen liste på hva om kan brukes evt med noe tilpassing? Du kan i utgangspunktet bruke alle motoralternativer E39 ble levert med. Men skal du montere motor med større effekt må du også oppgradere bremser og understell hvis det er forandringer på dette.Ledningsnettet er også noe du muligens må bytte, men det spørs hvilke motor du velger. Og så må du kontakte statens vegvesen for og få dette godkjent. færskingen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
færskingen Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Ok da har jeg litt mer å gå etter. Men hva er forkjellene på enkel vanos og dobbel vanos motorene sånn med tanke på hva som må gjøres ved ett evt motorbytte? Er helt ny på Bmw og en del å sette seg inn i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Kjenner ikke E39 så godt, men vil tippe at ledningsnettet er forskjellig. Er vel noen fler førere, kam og veivaksel, men dette får du sikkert svar på etterhvert. Lørdag er festdag! færskingen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Dobbel vanos motor har elektrisk gasswire så det er vanskelig å montere om du ikke har en donorbil du kan dra ut hele ledningsnettet fra Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 (endret) . Endret Mars 23, 2015 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå