vanglo Skrevet Mars 23, 2015 Skrevet Mars 23, 2015 Meget pen og vedlikeholdt e39 selges med tungt hjerte grunnet kjøp av e61.Jeg holder til i Haugesund.Pris er 48.000krTelefon:45269915 Email: Espenvanglo@hotmail.noBle shinet opp av Maximillian her pÃ¥ bimmers, hÃ¥per han syns det er greit at jeg linker til trÃ¥den hans. Jeg har eid bilen siden mars 2014, en mann fra Sandnes eide bilen i ca 6 mÃ¥neder før meg.Bilen er i tipp topp stand og nettopp eu godkjent. Eneste feilen med bilen er at  el justeringa pÃ¥ ene speilet ikke fungerer.Nettopp fÃ¥tt bilen igjen fra lakkverksted etter at en dame rygget inn i fremfangeren og fikk en liten skade.Bilen bærer ikke preg av km stand, skulle ønske jeg ikke mÃ¥tte selge den men mÃ¥tte kjøpe meg større bil.All info : http://bimmers.no/topic/761115-min-anthra-e39-528-solgt/ Kilometer273 000 kmÃ…rsmodell1999KarosseriSedanVariant528IA AvgiftsklassePersonbil1. gang reg.02.1999Sylindervolum2,8 lEffekt193 hkDrivstoffBensinGirkasseAutomat SteptronicHjuldriftBakhjulsdriftFargeGrÃ¥Farge beskrAnthrazite Metallic 397Antall seter5Antall eiere4Reg. nr.ce89013Detaljer om bilen: - Interiør:- Original M5 multifunksjon ratt i ny trekt skinn m/M-tech sømmer- Svart chorme dashbord ringer- Interiør lister lakkert i bilens farge- Sorte Mtech pedaler m/fothviler- Komplett LED interiør lyspakke- Dynavin D99- GrÃ¥tt skinninteriør- Sotet glass takluke - Eksteriør:- Hel lakkert i Anthrazite Metallic 397- Hella Facelift frontlykter- 20W 6000K Cree Angel Eyes LED- 6000K Xenon i nærlys- 25W 6000K Cree LED i grøftelys- Hella Facelift baklykter- Mtech bagasjeluke lippe- Originale Mtech støttlister- M5 speil m/ blank svart lakkert base.- M5 frontfanger- M5 bakfanger m/blanklakkert diffuser- Original high gloss shadowline- Komplett LED lyspakke under dører- Supertsport 2x80 eksos - Felg og dekk:- Front: 2 stk 9.5" GS Hypertrack pÃ¥ 225-35-19 Nankang NS-2. Spacet med 25mm (dÃ¥rlige dekk)- Bak: 2stk 9.5" GS Hypertrack pÃ¥ 225-35-19 Nankang NS-2. Spacet med 25mm (dÃ¥rlige dekk) - Understell- Supersport Black Evolution coilover. Licenced by KW.- Valset hjulbuer- H&R 50mm studs- 4x 25mm skrudde Eibach Pro spacer- 50mm gun metal muttere - Motor/Vedlikehold 2013* Oljeservice motor med kvalitet Mobil Super olje. * Byttet tennplugger* Byttet komplett veivhusventilasjon* Byttet pollenfilter til AC* Byttet toppdekselpakning* Byttet bremseskiver og bremseklosser foran.* Byttet kasterstag og nedre bærearm begge sider foran* Byttet indre og ytre styre ledd begge sider foran* Byttet øvre og nedre bære arm bak begge sider bak* 4 hjulskontroll* Montert Supersport Black Evolution justerbart senkesett godkjent i vognkort* Nye topplager fremme* AC Service og AC gass pÃ¥fylling2014* Byttet hjullager h.fremme* Oljeskift og filter * Byttet motstand i varmeapparatet* Byttet bremseskiver og klosser bak.2015* 4hjulskontroll* Skiftet styrestag venstre side.* eu godkjent* Ny lakkert fremfanger av profesjonelt lakkverksted.* Skiftet el justerings motor til h.fremlykt.Ferdig prutet. Bilen ble solgt for 90.000kr for ca 1,5 Ã¥r siden, jeg selger den for 48.000kr grunnet den har fÃ¥tt noen bruks riper og er ikke lengre 100% strøken.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå