sAlnes Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 (endret) Vurderer å selge eller bytte 520 min i en diesel bil. Skal spare penger og kunne derfor tenkt meg en billigere diesel bil. Bilen funger optimalt og har ingen feil bortsett fra standard abs lys. Slitt i lakk og noe rust rundtom men ikke alvorlig.Pen inni med svart skinn. ekstra m fanger og dør følger med. blitt byttet diverse deler i mitt eie. Krav til bytte bil:manuellingen mellomlegg fra min sidepris 30k, byttes helst i billigere bil holder til i BergenGi en lyd så skal jeg sende flere bilder og info Endret April 8, 2015 av salnes34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaaugust Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Til salgs? hadde planer om å selge den for en tid tilbake men ombestemte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå