KrissHansen Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Hallo, noen som vet hva som gjør at turtelleren min viser helt feil turtall? Husker ikke helt hva den viste i f.eks 80, men det var mellom 4-5000. Å når jeg drar den ut på turtall går den nesten helt rundt. Kan det være selve turtelleren eller evt en giver?? Legger ved en film men ser ikke ut til at den funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Hvilke modell er dette? Ikke sikker, men på E38 så kan man stille inn, på BMW 1.4 scanner, valg på 6, 8 og 12 sylindere. Jeg byttet speedometer på min, og da viste den feil pga feil programering. Måtte velge 8 syl. (740) så ble det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Ops, glemte å skrive modell. Er snakk om en e28 528i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 speedometer fra 4cyl på 6cyl motor, er bare å bytte en chip i instrumentpanelet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Godt mulig det er det som gjør det. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå