Kristian530D Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Noen som hadde hatt tid til å hjelpe meg med litt småplukk på en E39 sedan. - Skifte stag/bære-arm foran - Skifte parkbrems - Skifte bremsedisk og bremseklosser bak - ABS sensor Og om noen kan sveise flexirøret fra motoren til eksosen, det er en liten åpning der. Hadde satt veldig stor pris på noe hjelp. Ta kontakt Det blir satt pris på. Svar her eller send en PM. Mvh Kristian PS! Ha en fortsatt god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian530D Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Bumper:) Nå er påska straks over. Bra for noen, dumt for andre : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian530D Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Bump Om noen har tid og anledning blir det satt pris på. Hadde vært hyggelig med en mekkekompis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian530D Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Bumper:) Hadde vært fint om noen hadde tatt seg tid om mulig^^ Deilig med sommervær nå. Kos dere i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian530D Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Bumper! Om noen kan og har tid så hadde jeg satt pris på det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian530D Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Hvis noen har tid og energi så hadde jeg satt pris på det! Blir selvfølgelig lønnet for strevet. Er jo bare regn enn så lenge. Du kan heller hjelpe meg med bilen for det blir dårlig med grillmat og brunfarge i dette været her:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Skifte skiver og klosser kunne jo du gjort skjøl, tar praktisk talt under en time. Masse videoer på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Skifte skiver og klosser kunne jo du gjort skjøl, tar praktisk talt under en time. Masse videoer på nettet. nå er vel det et fett, han spurte om hjelp å sikkert fordi han vil ha hjelp. For alt du veit kan hende han har et knekt bein å er lam i begge pekefingra å eneste verktøyet han har er en 19år gammal leatherman som utelukkende har blitt brukt når han fisker..... å det faktum at man må ha det av for å bytte bremsebånda til brekket , sier jo at å bytte skiver og klosser sjøl er egentlig total "waste of time" når en eller annen må demontere det etterpå uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå