nilsen93 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 (endret) har en 2011 e92 med elseter som er kranglete. kan justere sete framover men ikke bakover, får heller ikke justert sete opp å ned. Sete ryggen kan justeres både opp og ned. siden det er coupe kan sete justeres fram og tilbake oppe ved nakkestøtten da døra er åpen, Sete vil kun framover når jeg bruker disse knappene også. passasjer sete fungerer helt fint, er kun på førersete hører det klikker i setet da jeg prøver å få det bakover men sete står fortsatt bom stille... noen forslag? Endret April 2, 2015 av nilsen93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Tipper det er bryteren som har gitt seg (microswitch) i den ene retningen. Typisk med sånn klikkelyd. Hos meg (touring) er delenummeret 61319265262. Koster dessverre pene 2700 stykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Ër det ikke da litt rart at jeg ikke får flytta sete når jeg bruker knappen øverst på seteryggen? Det er jo en helt egen knapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Beklager den fikk jeg ikke med meg, sjekk el.motoren som er under setet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå