Solstråle Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Jeg klarer ikke å finne rett isokontakt til min e46 320TD 2005 mod.. Skal bytte fra orginal spiller. Er det tenningstrøm som sitter på siden? Har ikke rattkontroll Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 http://bilradiospes.no/m/shop/?katid=228 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solstråle Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Har sett der, men finner ikke ut hvilken som passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Har sett der, men finner ikke ut hvilken som passer.. Det er vel denne du skal ha: CT51BM01 Den versle kontakten som sitter på siden på bilde er til CD veksler hvis jeg ikke tar helt feil. Var det på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solstråle Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Tusen takk for hjelpen Har ikke cd veksler i bilen, men kan jo hende det er lagt opp til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 bilde av cd spilleren om sitter der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Låner denne tråden litt jeg. Har en eonon 2din spiller til min e46. Så trenger jeg ett 40 pinns el-nett til den siden jeg har navi ol originalt. Hvor skal ledningsnettet tilkobles? ser ut som det skal ta strøm fra bak i bilen, men er det fra forsterker kontakten eller hvor? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå