brannstigen Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Trenger litt hjelp. Har en bmw e36 m3 3,2 fra 1997 og trenger ledningsnett. Vil et ledningsnett fra en m3 3.2 fra 1996 passe sammen med min motor (ledningsnettet for hele bilen, ikke motor). Jeg har ews modulene og nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Kommer helt ann på utstyrsnivå. Behold dine egne moduler "Startsperre osv..." Rent teknisk så vil de passe overens. Du vil kunne starte, kjøre, se speedometer osv. Men alt kommer an på Utstyrsnivå... Varmeseter, takluke osvosv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 For eksempel: Vil du fortsatt ha a/c på, trenger du ett nytt ledningsnett som også har a/c. Så hvis det ledningsnettet fra 1996 hadde a/c, skal den passe. Tror* det skal gå bra så lenge nettet er fra 91 til 97. Merk *, tror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannstigen Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Bra! Takk for svar. Det eneste som bekymrer meg er at EWS vil forhindre at bilen starter pga feil ledninger. Det med utstyr kan jeg ordne med lodding hvis det skulle være et problem. En M3 har sikkert det meste av utstyr allerede på ledningsnettet. Ville ikke tro at noe kjøpte en M3 uten å spandere på ac og elektriske vinduer for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Du skulle bare visst. Men er mange på forumet som tilby koding av ews, bare bruk søkefunksjonen så kommer de opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå