ww2 Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Skal lakke 850'en min nå og kunne tenkt meg M-teck speil,og da er det store spørsmålet mitt om noen vet om de passer fra andre bmw modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Et raskt nettsøk avslørte at du kun kan benytte M-speil fra E31. Blant annet E36 M-speilene er veldig like, men festebraketten er ikke lik dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Et raskt nettsøk avslørte at du kun kan benytte M-speil fra E31. Blant annet E36 M-speilene er veldig like, men festebraketten er ikke lik dessverre. Ja er klar av at jeg kan bruke fra e31 er jo det jeg har,vet også at e36 ikke er like.Lurte på om det var noen som passa rett på bilen utenom de skamdyre org speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Ok. Jeg prøver igjen med enklere ord: NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Og dette kan du utale deg om etter et raskt nettsøk...fantastisk.....Da spør jeg deg har du e31 og har du prøvd div M-speil på e31?? Er dritt lei av bedrevitere,går jo ann og være litt seriøs her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Og dette kan du utale deg om etter et raskt nettsøk...fantastisk.....Da spør jeg deg har du e31 og har du prøvd div M-speil på e31?? Er dritt lei av bedrevitere,går jo ann og være litt seriøs her. Du spør, og du fikk svar. Ikke fornøyd så får du prøve selv ww2. Dette er et forum, ikke leksikon. kje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 ja og rødt er jentefarge....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå