bullseyee Skrevet April 6, 2015 Skrevet April 6, 2015 Har kjøpt meg en 318i cab med m50b25 motor, den gikk fint på tomgang, så fjuska den litt å så stoppa den, å har ikke fått start siden. Har var defa i den så den kobla j ut å kasta, har kobla ut ews, bytta veivføler, målt spenning på bensin pompa å den lå på 12v. Skrudd opp ECU for å se om det er fukt skader å den så fin ut, er ikke gnist å den får heller ikke bensin. Har tatt ut å inn relé for å få bedre kontakt, Noen som kan ha noe tips om hva j kan Gjøre?
Eirik Paulsen Skrevet April 6, 2015 Skrevet April 6, 2015 ser du har målt 12v på besinpumpa, det gjorde min å når den va gåen. Jeg byttet den fordi jeg ikke hørte at den begynte å pumpe når jeg vridde om tenningen. Den ligger under høyre baksete, få en venn til å ta hode inntil når du vrir om tenningen. Kan hende det er problemet så verdt et forsøk
bullseyee Skrevet April 6, 2015 Forfatter Skrevet April 6, 2015 Høres ut som om at den går, men er rart det ikke er gnist på den
bmwmann24 Skrevet April 7, 2015 Skrevet April 7, 2015 (endret) Veiv eller kam sensor kutter vel tenninga om de er havarert? Diagnose eller ohme sensorene er greit, da kan du utelukke det i allefall. Tror det skal være 480-590 ohm på veivsensor hvertfall. Du kan google deg fram på verdiene som skal være på diverse sensorer. Endret April 7, 2015 av bmwmann24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå