krissmp Skrevet April 9, 2015 Skrevet April 9, 2015 Går i tanker om å montere kompressor, men motoren er gått 280 000 km. Er det for langt? Hva er det vanligvis som først havarerer? Om motoren havarerer skulle det vel ikke være noe problem å få tak i en brukt motor og bytte? Er det store forskjeller på m60 motorene? Kan man bruke motoren fra e39, 740? x5? ved å flytte over alt utv utstyr? finnes det overhalt longblocks?Kan dette være noe? erfaringer? http://www.jg-supercharger.com/english/variant-1-stage-2/
stig. Skrevet April 9, 2015 Skrevet April 9, 2015 får man ikke bolt on pressekit til m60 motorene da tro ?
krissmp Skrevet April 9, 2015 Forfatter Skrevet April 9, 2015 Det fra JG skal vel være bolt on det også. Ser ESS selger noen sett, men det koster betydelig mer og er med sentrifugal kompressor. Blir vel mindre bunndrag med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå