j0rgz Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Hei, jeg har bygget om min 520 fra automat til manuell, bilen starter å går som den skal:) MEN jeg har ikke ryggelys, noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Har vært kjekt med ryggelys Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 det må kodesskal kunne gjøres med bmw scanner 1,4 om du har dettror også det går om du bytter instrument panelmen skal gå ann å kode om det som står i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 skal det ikke kabler på kasse eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 skal det ikke kabler på kasse eller noe? jo skal det også regner med at du bruker ledningsnettet som sto på motorn på automat så har du 2 store kontakter mens på manuel så har du en liten 2polet leding som går til ryggelys bryteren alternativt kan du bytte motor ledningsnettet til 1 fra manuel bil evt trekke kabel fra ryggelys bryter og koble det inn på det du har fra før da må du gå via koblingskjema eller evt besøke en ekpert på bilelektro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 noen som vet hvordan jeg kan få koblet det utn å legge opp bryter eller bytte ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå