chrisen Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Har kjøpt ett sett med M-logoer til å ha på framskjerm under blinklys slik som 2015 modellene har. Noen som har mulighet til å gi meg målene på plassering av disse? Er snakk om en F10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Beste er vel å bruke bilder på nettet kanskje. Men det ALLER beste du gjør er å ikke montere de på i det hele tatt. Vær sjeleglad du har en bil uten, det ser ikke bra ut på 2015-modellene. Jo mindre M-stæsj, jo bedre. Men, det er nå min mening. Jeg synes det ser grusomt ut med alle M-logoene på BMW´ene, bare fordi det er en M-pakke på bilen. Det blir ingen M uansett, selv M550´n har de spart for overdreven bruk av M-logoer. Den ene lille på bakluka får lov å være der, hadde det vært flere, hadde jeg bedt om å få den uten. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Hehe, godt skrevet. Her er vel smaken som baken, jeg synes logoen er flott i seg selv, og pynter opp på bilen. M550 logoen er jo rå stilig. Synes det er synd de ikke kaller M-sport for M520 osv. Men da hadde det vel blitt så vanlig og like kjedelig som ett trøtt "520d" emblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Jeg er enig med deg i at logoen er pen, med fine farger og alt det der. Grunnen til at en 520 med M-pakke ikke blir kalt en M520 er fordi at M-foran navnet, med unntak av de "rene" M-ene (altså M3,M4,M5 osv), heter M - er at de er såkalte M-light utgaver, dvs. at det ikke bare er en M-pakke på de, men det er litt mer "tunet" av M-performance avdelingen til BMW. Altså ingen fullverdig M-bil, men en M-performance modell, derav navnet M135i, M235i, M550d osv. Såkalt "emblemtuning" er ikke så spenstig i min verden, selvom jeg synes M-logoen er pen, så blir det litt å utgi seg for noe annet enn det egentlig er. Bilen din er garantert pen nok som den er om den har M-pakke, og ALLE som kjenner BMW vil se det. En som ikke kjenner BMW vil uansett ikke skjønne bæret av hvorfor du har satt på en liten fargelogo på siden av bilen din, de kan like godt tenke at den er lakkbehandlet hos Ditec, da får man vel sånt lite tysk flagg på bilen sin Hehe.. Men, gjør som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Hehe. Har M-performance kit og pedaler er det innafor da? Kan jo lure noen til å tro at min 2012 modell er en 2015 modell om ikke annet. Neida, prøver ikke lure noen, vet at de har fått en liten facelift også Bare generellt syns at M logoen er vakker, og en på bakluken er litt sånn wannabe. På skjermene leveres det jo orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Hehe, som sagt, du gjør helt som du vil selv. Folk har forskjellig smak, og godt er det Gjør det DU selv er mest fornøyd med! Jeg personlig vil anta at bilen din er mer enn pen nok uten noen M-logoer her og der, og at små detaljer her og der kan gjøre en stor forskjell, fremfor å sette på M-logoer Hva med grillen og slikt, har du noen detaljer der? Hvordan ser bilen din ut forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Bare skøyer, med deg. Smaken er som baken. Sånn ser bilen ut foruten M5 i front. http://bimmers.no/topic/776319-f10-mia-is-the-name-sommerdekk-og-god-stemning-s6/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Det var det jeg tenkte meg. Denne er pen! For guds skyld, IKKE sett på de logoene på den, den er såå mye cleanere uten! Optimalt sett pleier jeg å plukke av alle logene på bilene mine, med unntak av merkelogoen da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Hehe. Og jeg som vanligvis ikke tar til meg hva alle andre sier, men lurer på om du har nådd inn:p Var ute og tapet på logoen for å se, og det så kanskje litt malplassert ut... Hmf.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Hehe.. Godt! Det er jo ikke verre enn å rive den av igjen Det hører liksom ikke hjemme med noen logo der, det skal være rent og pent der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå