tullefanten Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Skrevet Mai 21, 2015 Begynt i ny jobb, og blir lite energi til å drive med bilder og styre. Første som skal byttes ved lønning er clutch!
tullefanten Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Skrevet Juli 31, 2015 (endret) Torsdag og FredagHar tatt fatt og begnt med å skifte hjullager høyre bak. Siden det begynte å bli litt rullestøyDette har jeg liksom sett diy på her på bimmers, så fremgangsmåten var klar i hodet mitt#nofearDet hele gikk smertefritt det, fikk det ut tilslutt måtte bare sove på det men vent, Dagens styggheter da sees vi, takk for titten og mer kommer da asap Endret August 1, 2015 av tullefanten
tullefanten Skrevet August 25, 2015 Forfatter Skrevet August 25, 2015 Blir ikke gjort en drit med bilen, brukes og brukes men hva er vel BMW godt for hvis ikke det brukes Montert DAB, utrolig fornøyd med lydkvalitet. Lagt på vinterhjul(utslitte sommerdekk) Ellers er det project til 1000 som trenger funding
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Skrevet April 24, 2016 hvordan ble det med rattet egentlig? ble aldri no oppdatering etter det!
tullefanten Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Skrevet Mai 15, 2016 On 24.4.2016 at 20.09, Freakshow skrev: hvordan ble det med rattet egentlig? ble aldri no oppdatering etter det! Det har du sannelig rett i, kanskje noen her kan fortelle meg hvilket ratt jeg har? Kjører med ikke fungerende tute og multigreier(bilde kommer sånn snart) Hvis dette innlegget var en skuffelse for dine forventninger se her
joakimkjolseth Skrevet Mai 17, 2016 Skrevet Mai 17, 2016 Hva heter appen du bruker til å logge drivstofforbruket?
tullefanten Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Skrevet Mai 20, 2016 On 17.5.2016 at 19.28, J Kjølseth skrev: Hva heter appen du bruker til å logge drivstofforbruket? FuelLog. Er en oransje bensinpumpe med ansikt som logo, på android da. Finnes sikkert flere alternativer, har ikke telefon med slekk app så bruker den ikke lengre men den funka bra!
tullefanten Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Skrevet Mai 20, 2016 Liten bilderull meg og Garstin's E34 525 Vi sees
tullefanten Skrevet November 14, 2016 Forfatter Skrevet November 14, 2016 Advarsel:::mange bilder Har for tiden kjøpt en E36 med motorhavari, fotografen skal ut nå. Ha en fin bimmerkveld Her kommer en bilderull med røtt og roti, fare for at bilder er postet før!! Dette er ikke bilen som er kjøpt, denne er vrak Før mitt eie <<3
tullefanten Skrevet November 14, 2016 Forfatter Skrevet November 14, 2016 E46 er nylig EU godkjent, byttet 4* støtdempere, venstre bærebru, høyre endeledd og bremseslanger framme. Fixxa slitasjeindikatorer, skiltlys. Ellers ruster bilen som vanlig, men er en god og trofast farkost. Nylig montert ny forsterker på basser, og LED lys i grillen. Har forsåvidt også gått over til LED i grøftelys fra anbefalinger her inne, 80 watt. Også har jeg bytta radiator, som kanskje var på tide. Nå må jeg gjøre noe produktivt snakkes! Spoiler Kommer innlegg om E36 asap, M44 motorhavari, M42 er innkjøpt
tullefanten Skrevet November 16, 2016 Forfatter Skrevet November 16, 2016 318is kjøpt inkludert havari 1996 modell,, meget rust m44 med hull i blokka, ene råden har banka seg litt Kjøpt m42 på finn.no Denne kommer fra e30, men stammer fra e36 Først trodde jeg nesten det var bare å sette motor i, men har kommet fram til at bunnpanne, servo, dynamo, girkasse skal flyttes fra m44. og motorlabber Sikkert noen som har erfaring og kunnskap om dette temaet, innspill samt dine tanker mottas med takknemlighet på forhånd! Nå har jeg eksamen engelsk på torsdag så forberedelse skal utføres(vil skru MEN) Ha en fortsatt fin dag, kveld, morgen videre Asgeir
tullefanten Skrevet November 28, 2016 Forfatter Skrevet November 28, 2016 "ting tar tid i store bedrifter" det sa alltid en kompis Men uansett, M42'en har våknet til liv, fikk aldri start med ledningsnett og hjernen som satt på motorn.. Tok til slutt av innsug og monterte M44 innsug og det som satt i bilen, starta med en gang
tullefanten Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Skrevet Desember 15, 2016 (endret) Da er E36'n på skilter, og igår kjørte jeg på hengerfeste til en.. typisk.. men fotgjengeren kom seg trygt over, skvatt litt men heldigvis gikk det ikke fort, men sånt skjer. Alltid han bak som har skylda, gikk bra med bilen foran. Her er noen bilder fra det som er skjedd. Bilen er forøvrig til salg, det er en som sier han kommer i helga. Har egentlig ikke lyst til å selge....... Bakeluke før Bakluke in-progress Reusltata Endret Desember 15, 2016 av tullefanten skriveleif var innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå