Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en Belkin Bluetooth sak som ikke går på radio, men plugges i aux. Hos meg funker dette bedre enn å koble telefonen via hodetelefonpluggen. På iPhone 6 får jeg nesten samme volum fra Belkinsaken i aux som jeg har på CD eller radio.

Jeg har CCC og Hifi pro

Saken heter Belkin Caraudio Connect og koster rundt 400 hos Netonnet.no

Takk, skal prøve dette ! :)

Tror vi har samme oppsettet (CCC og HIFI PRO) 

• 1 month later...
Skrevet

Takk, skal prøve dette ! :)

Tror vi har samme oppsettet (CCC og HIFI PRO)

Funnet noe måte å få høyere lyd? Har samme problem som deg og det de fleste sier på andre forum er at man må inn i menyen og skru opp aux in.. Denne menyen finnes ikke på min idrive..

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Regner med du har testa at kabelen er i orden og at den passer skikkelig i telefonen (enkelte dekseler kan blokke litt tykke kabler fra å nå helt inn)
Vil forresten aldri annbefale å ha telefonen på mer enn 80% på hverken bluetooth eller aux, da dette kan forringe lydkvaliteten. stort sett bedre å skru opp litt mer på bilen.
Hadde aux i en 120d uten idrive og der funka den helt fint.

• 10 months later...
Skrevet

Update! Prøvd alle forslag, men endte tilslutt opp med å montere alpine plu & play pakken, noe som utgjorde stor forskjell, og ble veldig fornøyd med maks nivået på AUX, men er fortsatt litt forskjell på AUX og CD/RADIO, men er som sagt fornøyd!:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...