BimmerBro95 Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Skrevet Juni 18, 2015 Jeg har kjøpt en Belkin Bluetooth sak som ikke går på radio, men plugges i aux. Hos meg funker dette bedre enn å koble telefonen via hodetelefonpluggen. På iPhone 6 får jeg nesten samme volum fra Belkinsaken i aux som jeg har på CD eller radio. Jeg har CCC og Hifi pro Saken heter Belkin Caraudio Connect og koster rundt 400 hos Netonnet.no Takk, skal prøve dette ! Tror vi har samme oppsettet (CCC og HIFI PRO)
Øystein Melsom Skrevet Juli 28, 2015 Skrevet Juli 28, 2015 Takk, skal prøve dette ! Tror vi har samme oppsettet (CCC og HIFI PRO) Funnet noe måte å få høyere lyd? Har samme problem som deg og det de fleste sier på andre forum er at man må inn i menyen og skru opp aux in.. Denne menyen finnes ikke på min idrive..
BimmerBro95 Skrevet August 7, 2015 Forfatter Skrevet August 7, 2015 (endret) Nei ikkw enda skal prøve den bluetooth saken Endret August 7, 2015 av BimmerBro95
Teigland Skrevet August 21, 2015 Skrevet August 21, 2015 Regner med du har testa at kabelen er i orden og at den passer skikkelig i telefonen (enkelte dekseler kan blokke litt tykke kabler fra å nå helt inn)Vil forresten aldri annbefale å ha telefonen på mer enn 80% på hverken bluetooth eller aux, da dette kan forringe lydkvaliteten. stort sett bedre å skru opp litt mer på bilen.Hadde aux i en 120d uten idrive og der funka den helt fint.
Emilsen Skrevet August 25, 2015 Skrevet August 25, 2015 Prøvd flere aux kabler? De billige blir fort ganske dårlige, kan ha mye å si.
BimmerBro95 Skrevet Juli 18, 2016 Forfatter Skrevet Juli 18, 2016 Update! Prøvd alle forslag, men endte tilslutt opp med å montere alpine plu & play pakken, noe som utgjorde stor forskjell, og ble veldig fornøyd med maks nivået på AUX, men er fortsatt litt forskjell på AUX og CD/RADIO, men er som sagt fornøyd!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå