lysebo Skrevet April 21, 2015 Skrevet April 21, 2015 Hei. Er på utkikk etter foringer til min e21. Har funnet originale, men disse koster nesten 2500kr Noen som vet om billigere eller andre uoriginale foringer? Powerflex lager visst ikke til e21
danskiii Skrevet Juli 7, 2016 Skrevet Juli 7, 2016 On 28.04.2015 at 14.11, E21noob skrev: Strongflex. Har du prøvd disse? fungerer dem bra?
E21noob Skrevet Juli 7, 2016 Skrevet Juli 7, 2016 Ja, kan ikke si annet men har ikke noe å sammenligne med. De kunne ikke levere korrekt foring til stabstag/bærearm men refunderte og ordnet opp. På våre tidligere biler er disse koniske. Tror dog de leverer dette nå også, men jeg fikk kjøpt de fra eurometric til slutt.
danskiii Skrevet Juli 7, 2016 Skrevet Juli 7, 2016 (endret) 38 minutter siden, E21noob skrev: Ja, kan ikke si annet men har ikke noe å sammenligne med. De kunne ikke levere korrekt foring til stabstag/bærearm men refunderte og ordnet opp. På våre tidligere biler er disse koniske. Tror dog de leverer dette nå også, men jeg fikk kjøpt de fra eurometric til slutt. Ja ok. Ser på hjemmesiden deres dem skal ha et komplett kitt i vanlig og sport hardhet. Vurderer sport for å få litt stivere oppsett. Ja tok av mitt i går og så da den var konisk, men skal sjekke ut eurometric også EDIT: ser dem er en del dyrere da dessverre Hvor lenge har du hatt dem på nå da? Endret Juli 7, 2016 av danskiii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå