7ertzen Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Da måtte det eventuelt vært turbo, med litt tilpassninger så er det nok mulig Det jeg egentlig mente var om det gikk an å godkjenne, vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Skal være mulig, men hadde nok blitt et dilemma med tanke på vektforskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Får vel slenge it noen flere bilder av bilen Når jeg får e39en ut av lokalet, så får jeg begynt skikkelig på denne, begynner nok med rusta, en bakskjerm må skiftes ut, litt i gulv og kanaler pluss smårust rundt forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Er på jakt etter litt deler til denne, trenge: - Komplett 535 bakstilling og bremser. - Bremser foran, e28 m535, e34 m5 eller noe annet passende. - Coilovers, noe å anbefale? Ser noen bruker e34 m5 coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Fint prosjekt du har vet ikke om BC racing har coilovers til e28, men de er veldig bra, har noen selv:) men er ikke tuv. send mail til janis@adparts.lv å hør om de skaffer kosta 9000kr inkl frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Har tenkt litt på BC. Er jo grei pris, og har hørt mye positivt om de. Så også at lowtec hadde komplette coilovers med spindler foran, ingen som har erfaring med lowtec? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Tror nok du må sende inn fjærbein til LowTech om du skal handle der. Vertfall det jeg fikk beskjed om til min E24 (som har samme understell som E28) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Tror nok du må sende inn fjærbein til LowTech om du skal handle der. Vertfall det jeg fikk beskjed om til min E24 (som har samme understell som E28) Ok, takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tallguy Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Følger! Gøy med flere E28er på veien, ser ut til at denne får et fint hjem aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Aldri feil me e28 satser på den blir bra, gleder meg til å komt skikkelig igang med den blir muligens handla motor nå i nermeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Hva slags motor blir det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Blir nok muligens m106 motor nå, 3,5 turbo. Blir nok gjort litt oppgraderinger. Så satser på rundt 400whp til å begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Slenger med et par bilder fra lokalet, e28en skal stå der e39en står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 fått solgt e39´n enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 fått solgt e39´n enda? Nei den ligger ikke ute for salg for øyeblikket, da jeg gjør litt småting på den, men blir nok snart lagt ut Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå