KrissHansen Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 Hei, er på biltilsynet nå for å registrere min e28 528i som kommer fra sverige. Men trenger teknisk data som, sporvidde, slagvolum, toppfart og felgdimensjoner osv. Noen som har dokument på dette eller vet hvor jeg enkelt får tak i?
stig. Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 skal stå i det svenske vognkortet det, på lik linje som det norske, , toppfart skal vel ikke være nødvendig vel ? hvor er det du prøver og regge bilen ?
KrissHansen Skrevet April 24, 2015 Forfatter Skrevet April 24, 2015 Veldig lite data i de svenske vognkortet. Ville ha toppfart å det som er, hehe. Var veldig pirkete på dette, men til gjengjeld så han knapt på bilen, sjekket kun chassienr osv må bare møte opp med den teknisk data han ville ha uten bil for å få den godkjent var på Ørsta trafikkstasjon
steingal Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 Er ikke BMW Norge behjelpelig med å skaffe teknisk data? Evt. nærmeste BMW forhandler?
stig. Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 jeg vil tro bmw norge gidder og skaffe dette, evnt om man kan få no papirer fra en som har en org e28 528i
KrissHansen Skrevet April 24, 2015 Forfatter Skrevet April 24, 2015 Jo de skaffer, men har skaffet instruksjonsbok nå så da er det bare å bestille ettekontroll
bmwmaxi Skrevet April 25, 2015 Skrevet April 25, 2015 Holder med det så lenge du godkjenner den som bevaringsverdig. Men husk bare at bilen da skal være som den ble levert fra fabrikk. Du kan ikke senke, sette på andre felger eller noe som helst. Egentlig ikke sette i annet stereo anlegg en gang. Det er også bruks begrensning ved bruk av bilen. Men velger du og registrere som veteran på vanlig måte må du ha Tuv papirer, da står du mye friere med felger og senk. Men du kan registrere den om til det i ettertid når du har Tuv papirer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå