Henrik Wilsgaard Askedal Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 Hallo skal pelle ut dynamoen på min BMW 92mod E34 525i og jeg lurer på hvor man drar til for å få løsna viftereima? La til et bilde og der er nummer en den bolten jeg drar til for å løsne reima og 2-3 for å så løsne dynamo? Er dette korrekt? Veldig takknemmelig for kjapt svar!
Henrik Wilsgaard Askedal Skrevet April 24, 2015 Forfatter Skrevet April 24, 2015 Korrekt. Husk å koble av batteriet Tusen takk for kjapt svar Vet du om det skal strammes eller løsnes? (altså skal jeg dra til eller løsne bolten for å få løsna reima) og vise versa når jeg strammer?
bmwmann24 Skrevet April 25, 2015 Skrevet April 25, 2015 (endret) Når du vrir moturs på strammehjulet så vrir du hjulet bort fra reima, ikke skru av hjulet. Sett på reima igjen mens du holder strammehjulet ned(mot klokka) og slipp når reima er på plass, den justerer selv trykket mot reima, så ikke plag deg selv med å bryt andre veien for å få reima stram igjen;) Endret April 25, 2015 av bmwmann24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå