MariusE36 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Hei, jeg har en E36, 316i som trenger noen deler. Den er av typen touring med lyst grått interiør. Rollo, lys grå.Diverse interiørdeler til bagasjerom, lys grå.Innvendig dørpanel begge bak.Stag til lyktespyler vs. Foran.AC-Kompressor. Håper på rask respons. Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 (endret) Hei, jeg har en E36, 316i som trenger noen deler. Den er av typen touring med lyst grått interiør. Rollo, lys grå. Diverse interiørdeler til bagasjerom, lys grå. Innvendig dørpanel begge bak. Stag til lyktespyler vs. Foran. AC-Kompressor. Håper på rask respons. Mvh Marius Hei. Jeg har dørpaneler bak til E36 Touring i lys grått med vindussveiv. Klimakompressor har jeg fra en 318i 1997 mod. Det er mulig at jeg har rollo og. Skal sjekke senere i dag. 318 bilen skal snart vrakes. Der er det enda brukbare deler. Dessverre er interiøret sort. Eksospotten bak ble kjøpt ny for 2 år siden og katalysatoren er ikke kjørt mer enn ca 120.000 km. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Endret Mai 3, 2015 av Eirik Viste MariusE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå