Tyggern Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 (endret) Har et sett med E28 fjærbein som jeg ikke får brukt. var opprinelig tenkt brukt til coilovers, men jeg trenger ikke disse da de mangler hull for ABS sensor. Selges eller byttes i bein med hull for ABS sensor. Fjærskåler er ikke strøkne. pris tja hbo 500,- Endret November 27, 2015 av Tyggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Hvis du skal lage coilovers av de, kan du like godt bruke e34 fjærbein. Billig lett og finne + ABS på de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Det er mulig det, er det samme dimmensjoner på E34 beinet sett bort fra lengden? Passer styrearm/brakket for stag fre E24/E28 på beinet? Skal sendes til tyskland for sveising og coilovers med TÜV så må passe med dempere osv også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 e34 har også annen abs sensor og krans, så dette vil ikke passe sammen med bak event. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Skal vel bar være og presse over e28 kransen på e34 hjullageret. Tror det er samme diameter. Og bytte over pluggen på sensor. På m3 e30 bytter man ring når man bruker e28 hjullager. Eneste man må være ops på er hvis man bruker facelift e34 09/90 fjærbein, er boltene nede m12 isteden for m10 på tidlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 ikke så enkelt gitt, da sensoren er annerledes også og gamle typen passe rikke i nye typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Da forstår jeg det også slik at E24/E28 Hjullager ikke passer på E34 fjærbeinet? Blir fort mye mikk/makk da for å få det sammen.Jeg har jo et sett fjærbein, men greit å ha orginale i bakhånd. Noen spessielle E28 modeller som kom med ABS? årstall motor etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 alle m5 og 535 kom vel med abs, så var det vel option på de fleste trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 har noen med abs du kan få kjøpt, som er strøkne, har også noen som er rustne i fjørskåla. hjullagret passer overens, men med feil abs ring så abs blir nok svimmel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Hva skal du ha for de da Morten? Så da kan en "kanskje" bruke E34 bein om en flytter over lager og tann ring fra E24/28 bein.. Får undersøke litt mer, enkleste er jo noe en vet passer på coils når det skal sendes for å sveises å lakkeres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 du kan ikke bruke fra e34, da di har ennen innfestning til sensor også + annen type sensor. så det blir trøbbel uansett.. trenger du kun for å lage coilovers kan du få noen dårlige jeg har billig. send meg en pm el en sms på 93851844, ekke så ofte her inne så lettere på sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Takker for sparte erfaringer Derfor er det så greit med forum og andre med erfaring.. Kommer melding morten er interesert i bein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Kunne du sendt meg bilder av fjærbeina? 99322990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Jepp det kan jeg gjøre i kveld etter jeg kommer fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Bilder lagt til for de som måtte ha ønske om å se de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå