Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fant ikke noe om dette her inne..

Har kjøpt en BMW X3 2014 mod, men reservenøkkelen virker ikke.. Har holdt den mot merket på siden av rattet, og får startet den da, men må fortsatt holde den der neste gang.. Noen som har tips om hvordan dette fungerer? Har byttet batteri.

Skrevet

Har du Comfort Access? Hvis du har kan du bare ha nøkkelen i lommen. Hvis du kun har comfort start så må vel nøkkelen ligge i midtkonsolen.

Hvis du skal initialisere en ny nøkkel må det gjøres spesielt hos BMW/Bestilles fra Tyskland.

Skrevet

Har comfort access ja, ringte BMW Norge, de sa at man kunne aktivere nøkkelen selv.. Har søkt en del i andre forum, så det skal gå, men ingen skriver om jeg må ha nøkkelen som virker i bilen eller hvordan jeg skal gjøre det step by step! Er helt grønn på dette

Skrevet (endret)

Noen BMW forhandlere skuffer av og til åsså...

Av og til går det hvis du har comfort access. Da skal du holde nøkkelen inntil nøkkelsymbolet ved rattet i 45 sekund. Ta med deg den andre nøkkelen i bilen og lukk dørene først men ikke lås de.

Hvis det ikke går må du dra tilbake til BMW og be de code nøkkelen med comfort access systemet i bilen din. Dette skal de vite og du bør definitivt ikke måtte betale en krone. Dette skal være en gratis kundeservice men det avhenger litt av hvem som er forhandler. Oftest går det med punkt en men av og til må det kodes dessverre.

Edit: Hvis det funker med punkt en vil jeg tro du vil få opp en dialogboks på iDrive om å godkjenne nøkkelen, 

Endret av FJPopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...