liffi Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 (endret) Har et M5 interiør fra sedan stående. mangler dørtrekk og rift i baksetet, så godt som strøkne fremstoler.5000,-Nesodden - Akershus Endret Mai 14, 2015 av liffi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 trodde pene M5 stoler var mer populært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Si ifra om du selger bare framstolene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 har 2stk fremstoler for salg. 2500,- ingen rifter eller noe, men ryggen på førerstolen vill ikke låse seg på ene siden i noen stillinger ( Tilt på ryggen ) har gørt dette er noe som må strammes baki der, men er vist litt jobb å kommetil.er sydd på nytt på siden pga sømmen hadde gått opp. ( Gjort hos salmaker ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Likte de første framstolene bedre, så er dem jeg er interessert i i såfall.... Så om du er interessert i å selge bare de første framstolene, så kan du jo selge baksetene sammen med de siste to stolene dine evt da..!? Jeg pusser opp en bil for å bli strøken, og da vil jeg ikke ha noen halvfine stoler, om du skjønner meg!? No offence mot de siste stolene dine altså, forstå meg rett!?? Men de første to likte jeg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Er en kompis som har første rett på stola om di "halvfine" blir solgt desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Begge sett solgt for en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Skal ikke han kompisen din ha de 2 fine framstolene likevel...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Jo. Han har kjøpt dem, å en annen fyr kjøpte di "skeive" Baksetet står igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Huff da.... :/ liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Baksete selges for 500 om noen er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå