Bimmers525 Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Hei. Jeg har en 2012mod 520d M-sport, som er lakkert i bmw individual moonstone metallic. Litt nysgjerrig på om dette er en ganske sjelden kombinasjon her i til lands? Noen som vet om denne lakken ikke blir valgt veldig ofte? Kan vel si det sånn at jeg aldri har sett andre bmw'er med denne lakken tidligere. På mange bilder virker egentlig denne fargen ganske spesiell/rar, husker selv jeg reagerte på annonse bildene før jeg kjøpte bilen. MEN i real life er den helt fantastisk! Fra å se ut som ganske standard sølvgrå ut i enkelte lysforhold, blir den plutselig litt mer lyslys beige/brun aktig i andre, mens på bilder heller den veldig ofte mot lyslys blå noe som lyver ganske mye. Fått veldig mange kommentarer på bilen og hvor mye fargen faktisk har å si på inntryket, da det blir veldig veldig bra sammen med svarte detaljer da den er originalt svart i grillen, original tonede bakruter og ceramic svarte detaljer innvendig.
quandt1960 Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 BMW Mondstein er virkelig en helt fantastisk nydelig farge. Den skifter fargetoner alt etter hvilken vinkel og lyssetting man har. Noen tall på hvor mange osm er produsert med fargen har jeg ikke men jeg mener å huske den ble introdusert ved lanseringen av BMW E90 i 2005 og den er tilgjengelig for nesten alle serier. Observerte en gang en BMW M5 Touring i Mondstein og jeg ble stående og glodde i flere minutt. Første gangen jeg såg fargen in real life. Så hvis jeg bestiller ny noengang blir det den fargen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå