Stian Mathisen Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 jeg har et problem med automaten i min 740. Den girer ikke, setter den i drive så tror jeg den er i 3 eller 4 gir. Noen som kan ha noe svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Åssen automat? Steptronic eller vanlig D 4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Vanlig ikke steptronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Vanlig ikke steptronic Virker den i noen gir eller er det ikke noen framdrift eller revers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Jo revers og drive virker. Men når den er i drive så tror jeg den er konstant i 3 gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Mest sansynlig http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=70 Men en diagnose er fint og starte med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Såpass ja. Ja har prøvd med noen diagnose apparater men de får ikke kontakt med bilen. skal få noen med noe skikkelig utstyr til og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Men det jeg syntes er litt rart er jo at det skal lyse i displayet her hva den står i men det gjør det ikke. Sport knappen virker heller ikke. Kickdown ja sier seg selv at den ikke virker da bilen ikke girer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 kan være den elektriske giveren på kassen, der girwaier går inn. der er en stor sort giver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Sjekker den først. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå