Magnus. Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 (endret) Hei. Vurdere å selge min e46 m3 sedan.Ligger endel info og bilder på prosjekttråden min.Godkjent ombygd fra 1998 318i -> 2002 M3 SS Performance. -03 motor og gir (utenbarnesykdommer tidlige m3 har)- Grått sports skinn.- Navi.- Polyforinger i understell.- KW variant 3 coilovers.- Hjulbuer bak er breddet til å passe Orginal M3 støtfanger.- Ombygget hjulbrønn for orginal M3 eksos.- CSL støtfanger foran og orginal M3 støtfanger bak.- Sort taktrekk.- Ny komplett vanos enhet fra DR.Vanos.- 35% proff solfilm på alle ruter.- Carbon panser.- Carbon CSL bakluke.- Service med bytte av oljer,vannpumpe, alle løpehjul å reim utført.- toppakning byttet på ca 95 000 - slitt sykroniseringsing på 3´gir.- standard m3 klunk i diff.- airbag lampe lyser. -Ikke strøken i lakk, forskjermer bør byttes. 250 med Rh hjul, 230 uten. Endret Mai 16, 2015 av Mr.Vassbotn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 bump, mye henvendelser på finn. Men som vanlig med bilsalg er det mange drømmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Kan du forsikre denne som 318 med høyere verdi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Bilen er solgt. Jeg fikk den forsikret som orginal m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå