Stian Mathisen Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Jeg har prøvd og tatt diagnose på min 1995 bmw 740, men ingen scanner får kontakt med bilen. Om det er noen i nærheten av mjøndalen som kunne hjulpet hadde det vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Er bilen kjørbar? Har BMW 1.40 scanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Ja den er kjørbar. Men har ikke skilt på den. Må ha prøveskilt først i såfall. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 (endret) Må ha ads kompatibel scanner med den der. Jeg kan hjelpe deg i morgen. Send meg pm med info Endret Mai 17, 2015 av SweetBMW Espen Aass og Stian Mathisen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Pm Sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå