Peak Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 (endret) Er på jakt etter noen OK sommerhjul da jeg har andre prioriteringer på bilen denne sommeren. Jeg bare takler ikke utseendet på Style207. De eneste kriteriene jeg har er; 17", 18" eller 19". Min. 8" brede og Maks. 10" Innpresset bør ligge rundt 35 +/- Bare kom med forslag om du har noe du ønsker og selge. har egentlig ikke satt noe budsjett, men delte felger er veldig aktuelt. Kan betale oppimot 15 000,- dersom jeg føler felgene er verdt det. Gjerne BBS RF eller AC Schnitzer Rennsport. Endret Mai 19, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hva syntes du om style m193 originale m sport felger da? I 8 og 8,5 -18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Dessverre ikke helt hva jeg er på jakt etter til denne bilen, men fin felger og takk for forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå