John Kr Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hei, fikk melding om at jeg måtte komme på verksted å få utført bytte av loading edge trim, hva er det? Hvilken komponent er dette og hva gjør den? Takker for svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Sølvlistene på karmen til bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 ok, men sølvlister har jeg jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) Fikk melding om at dette er et deksel på eller ved bakluka som skal byttes ut, dette ble nevnt over. Deksel bestilt å byttes ved høve. Det foreligger ikke flere andre tekniske aksjoner på min F11, bra er de, heller ikke software oppgradering. Bra bil. Endret Mai 21, 2015 av John Kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå