Atleee Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 M50b25 Lednings nett til e34 ix manuel ØK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Har fra ikke ix manuell, om det kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atleee Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Jeg trudde det skulle gå jeg og, men det gikk ikke dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atleee Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Bump Belønning til dem som finner den til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Jeg trudde det skulle gå jeg og, men det gikk ikke dessverre Hei. Det er god sjanse for for at jeg har ledningsnett liggende. Jeg kjøpte for et par år siden et ledningsnett fra E34 525IX i den tro at det var likt som på en vanlig bakhjulsdrevet 525. Men dette nettet er til 2.5 vanos motor. Du har ikke skrevet til hvilken motor du trenger nettet. Jeg må lete litt i alle fall. Skal se om jeg finner salgsannonsen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Motornettet er jo likt uavhengig om det er ix eller ikke så lenge begge er vanos/non vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atleee Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Hei. Det er god sjanse for for at jeg har ledningsnett liggende. Jeg kjøpte for et par år siden et ledningsnett fra E34 525IX i den tro at det var likt som på en vanlig bakhjulsdrevet 525. Men dette nettet er til 2.5 vanos motor. Du har ikke skrevet til hvilken motor du trenger nettet. Jeg må lete litt i alle fall. Skal se om jeg finner salgsannonsen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Du får en telefon/sms av meg hvis det skule bli aktuelt, si ifra her så lenge? Det gjelder forøvrig en non vanos. Mvh Atle.B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atleee Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Bump [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå