opeth84 Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Heisann!Vurderer å kjøpe Bmw E34 (touring eller sedan) 520i manuell eller oppover, når det nærmer seg sommeren. Men greit å se litt an hva som er der ute.Helst ikke for mye rust ikke,for lang kmstand og kravet er at den er eu-godkjent.Gjerne iallefall el-vinduer fremme og takluke.Ta kontakt på pm eller legg inn tilbud her inne.Har en 525TDS automat touring som jeg vurderer å selge. Eu godkjent til 09.15.Den har rust i begge kanalene og rust i jekkfestene (dersom jeg velger å beholde blir det fikset), men har ikke økonomi til å fikse dette per i dag. Den har gått litt over 300 000km. Har sort skinninteriør. Takluka fungerer ikke. Mulig det er nok å smøre den opp. Jeg har fått begge sidene opp en gang ved å holde inne knappen i 20 sekund etter tenning var av,for så å skru på igjen, så tror selve motoren skal være grei.2x elvinduer fremme,hengerfeste,treinteriør, xenon i langlys, us-blink og alufelger på vinterdekk som ble kjøpt nye i fjor vinter.Den lekker litt olje (mistenker dårlig slange ved servoen). Styresnekka trenger å strammes,men skal i følge andre være en rask og enkel jobb. Bakluka fungerer delvis (mistenker ledningsbrudd,som er en gjenganger på både E34 og E39 touring).Åpen for bud.PS - felgene på bildet er solgt.Holder til i Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå