Espen Aass Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Det var IKKE knirkeforinga som var synderen her Det blir litt lettere når man er to. Fikk lokalisert lyden, og den kom fra støtdemperen. Bilen i bukken og fikk skrudd av hjulet, og da så jeg sånn ut: Bilen har vært på EU for litt over en måned siden hos xxx. Slik så det ut. Halve fjærskåla var rustet av, og var bøyd som resulterte i at fjæra lagde lyd i gummien under fjæra. Så da blir det skifte av dempere bak gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 hvilkent merke fikk du fra koed`? topran? har veldig dårlig erfaring med alternative understellsdeler fra koed. har prøvd med på flere topplager og motorfester som har sprekkt opp og delt seg i 2 iløpet av kort tid. likegreit å kjøpe billiggreier fra ebay om man skal ha det billigst mulig. Jeg har heller ikke så høye tanker om de billigste alternative delene, men på min så har jeg faktisk Topran foring bak på ene siden, og Febi foring på andre siden. De ble byttet omtrent samtidig. Har holdt ok så langt, 3 år og 60000 km. Etter mitt syn er det veldig viktig å passe på at støvhetta er hel ved montering slik at ikke støv og skitt kommer inn i foringen. Støvhetta kan komme med skade "rett fra esken", eller bli skadet ved montering når man vrir på plass integralleddet etter å ha presset foringen inn. Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Halve fjærskåla var rustet av, og var bøyd som resulterte i at fjæra lagde lyd i gummien under fjæra. Så da blir det skifte av dempere bak gitt. Tipper det var på tide å bytte de demperne uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Tipper det var på tide å bytte de demperne uansett... Ingen lekasje, og bilen har vært fin og kjøre, men...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå