BMWE39turbo Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Tenkte å kjøpe meg et E39 M5 ratt som er trekt i alcantara fra ebay, men da uten knapper å airbag. Å tenker å flytte over airbag å multifunksjons fra mitt nåverende M5 ratt, er dette mulig/en grei jobb? Såvidt eg forstår er det å flytte over sleperingen og knappene? Noken som har peiling på dette før eg bestiller?
D.Toft Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 (endret) pass på at det er fra samme type som du har, preface eller facelift. er bare å bytte om ja, en grei jobb. hva koster noe slikt på ebay? har preface m5/ m-sport alcantara ratt i min e38 Endret Mai 25, 2015 av D.Toft
BMWE39turbo Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Skrevet Mai 25, 2015 (endret) Ja kjøper fra preface. Billigste eg har funnet sålangt for kun ratt er 1800. Men må da flytte over multifunksjon å airbag. Takker for svar begge to! Da bestiller eg Bilde D.Toft? Interrisert i å selge evt bytte? Med mellomlegg fra meg. Endret Mai 25, 2015 av BMWE39turbo
D.Toft Skrevet Mai 26, 2015 Skrevet Mai 26, 2015 det er ingen upris. var det jeg betalte for mitt. helt ubrukt alcantara. airbag tok jeg fra mitt andre ratt og. nei ellers takk, skal beholde rattet mitt knallgodt å kjøre med
BMWE39turbo Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Skrevet Mai 26, 2015 (endret) fann et ratt nå, selv om det er uten multifunksjon så kan eg vel flytte over multifunksjonen fra mitt gamle? er vesentlig at eg får med cruisecontrol.. Edit; fann visst ratt med airbag å multifunksjons nå, endel dyrere men da slipper eg bruke deler fra mitt andre ratt, kan eg selge det helt Endret Mai 26, 2015 av BMWE39turbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå