Simen Pettersen Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Fin 330Ci til salgs. Sjekk ut denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59829495&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Hvem i alle dager valser hjulbuer uten å lakkere de?Gir begge hjulbuene 2 år max før den første rusten begynner å komme frem som bobler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Ikke negeativt men hvirfor valse når det er såpass mye klaring til dekket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Ikke negeativt men hvirfor valse når det er såpass mye klaring til dekket ? hadde den vært senka 4cm hadde jeg skjønt det Hvordan er det ikke negativt? Lakken er garantert sprukket, også begynner det å ruste. Har selv hatt en hvor alle 4 hjulbuene ble valset ca 2 år før jeg kjøpte den, og innen den tiden så hadde fuktighet og sprukket lakk gjort slik at det hadde begynt å ruste. Er ikke noe science fiction det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 231 på bakhjulene? Nesten 280 hk i motor da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Pettersen Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Ikke negeativt men hvirfor valse når det er såpass mye klaring til dekket ? hadde den vært senka 4cm hadde jeg skjønt det Dekket subber i skjermene når det er passasjerer i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Pettersen Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 231 på bakhjulene? Nesten 280 hk i motor da.... Ups.. det ble litt feil.... min feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Pettersen Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Hvordan er det ikke negativt? Lakken er garantert sprukket, også begynner det å ruste. Har selv hatt en hvor alle 4 hjulbuene ble valset ca 2 år før jeg kjøpte den, og innen den tiden så hadde fuktighet og sprukket lakk gjort slik at det hadde begynt å ruste. Er ikke noe science fiction det. Lakken er ikke sprukket. Om det gjøres skikkelig er det ingen problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå