Espen Aass Skrevet Mai 29, 2015 Skrevet Mai 29, 2015 (endret) Søk på youtube "BMW E46 Power steering pump" , så har du litt og velge i på en fredag. Endret Mai 29, 2015 av Espen A.
Sammyen Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Skrevet Mai 29, 2015 Hmm, noken som veit forskjell på symptomene på gåen servo og gåen tannstang? Forrige pumpe røk for 4-5mnd siden og eg var dum nok til å ikkje flushe skikkelig. Såg ikkje ut som om lamellene hadde komt seg ut av pumpa men men. Har eg bare vert uheldig med den eg har kjøpt?
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2015 Skrevet Mai 29, 2015 Hvilke slangeklemmer brukte du? Kan jo være det kom en lekkasje som tok knekken på den nye.
Sammyen Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Skrevet Mai 29, 2015 Oljenivåey er bra så eg utelukker lekkasje som problemårsak. Det hørest ut som skruer i ein miksmaster[emoji52] Husker eg rotet fram sånne som klemmest og andre som skrus så har valgt riktig der. Husker ikkje tilbake så "langt"[emoji16]
Sammyen Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Skrevet Mai 29, 2015 Tenker det kan være samme problem som forrige gang [emoji116] Espen Aass reagerte på dette 1
Sammyen Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Skrevet Mai 30, 2015 (endret) Tanker på å kjøre uten olje med/uten det hjulet ovenfor inni? Får ikkje tak i ny pumpe før tirsdag og skulle helst hatt bilen der eg skal skru. Er jo bare 6mil... EDIT: Thundercoil, eg sjekket nivå forrige helg og var steinsikker på at dette ikkje kunne ha lekket 1l på 4 dager men men! Får legge meg flat på det[emoji17] Var ganske hastig å dra konklusjonen med at det var samme problemet som forrige gang (Var ganske irritert i går[emoji28]) Var nedre røret som var så løst ein kunne skru det ut med å blåse på... Merket at det manglet 1 klips og ingen av skruene på motordekselet var skrudd fast så begynner faen å lure! Seff tom for olje og må kjøre 6mil til der eg har hybel og jobb..... Endret Mai 30, 2015 av Sammyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå