Hankook Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Hei. Selger min BMW 525ia. Km ca.320.000 på bil. Motor har vært byttet til en lik. Noe ekstra med denne bilen: -bredfront -e32 750 bremser framme -e32 740 stabstag -diffsperre -sorte de lykter Bilen har noen skjønnhetsfeil. Noe lakkskader her og der, største feil er nok skjærmen ved tanklokket som har blitt sveiset grunnet rust. Kanal er også sveist grunnet rust. Ellers så er den pen og se til. Kommer noen bilder av den når eukontroll er utført. Var inne til eu nå på mandag. 3feil ble funnet: Rust på bremserør Beltelås venste bak virker ikke Slitte vinduspusser Alle disse feilene blir fikset nå til helgen og bilen blir eu kontrolert på Mandag. Da er den godkjent til 10/2017 Årsavgift er ikke betalt men blir selvsagt betalt av meg så for regningen kommer i min postkasse. Prisen på denne er jeg litt usikker på: Men rundt 30.000 er den vel kanskje verdt. Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Bud som teller her. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Skal få tatt noen bilder til Fredag. Da havner den på finn.no Skal på etterkontroll imorgen. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Har du noen flere bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim///M Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Hei, har du solgt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå