Christian Hjelme Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 HeisannEg har en E36 323i 95 modell som sliter med sentrallås at høgre framdøra nekter å låse/åpne med mindre du bruker nøkkel på høgre framdøra.. når eg bruker nøkkelen så låser den og alle andre dørene men når du skal låse fra andre sida så vil ikkje høgre framdøra låse/åpne seg.. kan heller ikkje trykke ned "låspinnen" høgre framdøra for å låse den, den går berre rett opp igjen..Har leita over alt på Internet og på Bimmers men finner ikkje noe kloke løsninger.. Lurer på om det "sentrallås motor" som er gåen? Har dåkke noe andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Hjelme Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 (endret) Mikrobryteren i dørkarmen som er slitt. prøv å hold den inne mens du låser og se om det fungerer da. Dette er feilen 90% av gangene. Endret Juni 6, 2015 av Radical Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Hjelme Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 Kan godt vær mikrobryteren i dørkamen som er gåen, selv om eg trykker den inn så funker det ikkje, låspinnen spretter berre rett opp igjen..Skal ikkje låspinnen har noe motstand når du trykker den og døra er åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Hjelme Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 coupe lyset slår sej av når døra er igjen så mikrobryteren som er i dørkamen funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 coupe lyset slår sej av når døra er igjen så mikrobryteren som er i dørkamen funker? Det er vel en annen bryter til sentrallåsen? Det kan være et stag som har løsnet og/eller tregheter i sluttstykke. Altså den som holder døra i lås/lukket. Eller el-motor til sentrallåsen. Her du demontert dørtrekket og tatt en titt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Hjelme Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 Har demontert dørtrekket og tatt titt rundt men ser ikkje noe galt? Kan vær treghet i sluttstykke som du sei eller stag som har løsnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Hjelme Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 Noen som veit ka ditta er her til? Ligger i framdøra til høgre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 ikke uvanlig at sentrallåsaktuatorne ryker på e36 akkurat. Jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Hjelme Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 har mistanke om at det kan vær sentrallås aktuatorne eller ka eg skal kalle den? Svart lita boks tipper eg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) svart liten boks som sitter oppå dørlåsmekanismen. Inneholder noen mikrobrytere og elmotor. Grei sak å bytte. Var ødelagt på begge bakdørene på min e36 http://www.mecatechnic.com/photos/BC30000.jpg Endret Juni 7, 2015 av glue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Ikke for å kuppe tråden, men slepper ihvertfall å ordne en ny. På min må jeg låse alle manuellt. Bruker jeg nøkkel så er det kun den døren som låser. Hvor sitter hobedstyringen til sentrallås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 har du sjekket sikringen? sitter bak hanskerommet. Hvilken bil har du? har fungerende modul også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Hjelme Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Noen som selger fungerende modul? Høgre framdør- sentrallås aktuatorne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 for å sitere meg selv: ikke uvanlig at sentrallåsaktuatorne ryker på e36 akkurat.Jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå