Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

bmw e91 2006 modell med keyless.

åpner dører via fjernåpner, skal så åpne døren på høyre side bak, så går alle dører i lås, 

skjer ofte!

når bilen vaskes for hånd, så låser den opp/igjen flere ganger.

( uten at jeg benytter med av keyless eller trykking på fjernåpner.

kyless håndtak på begge dører foran er skiftet for 2 år siden.

ingen feilkoder.

( brukt autocom diagnose tester )

antenne forsterker i bakluken som lager problemet ? 

prøvd å google litt uten å finne noe.

takker for fornuftige svar.

Skrevet

Når du vasker bilen er det normalt om bilen åpner/lukker når vann kommer i kontakt med overflaten på lukke/åpne flatene, så lenge nøkkelen er utenfor bilen.

Sjekk jordingsbånd på bakluken, 4 stykk. Disse er blant annet ment å fjerne EM støy og lede vekk strøm som kan støye. De ryker ofte tvers over og en bør ha god jording der.

Det er litt rart den lukker/åpner når du tar i døren bak, der er det ingen sensorer på E9X. Kun i fremdørene.

Skrevet

Når du vasker bilen er det normalt om bilen åpner/lukker når vann kommer i kontakt med overflaten på lukke/åpne flatene, så lenge nøkkelen er utenfor bilen.

Sjekk jordingsbånd på bakluken, 4 stykk. Disse er blant annet ment å fjerne EM støy og lede vekk strøm som kan støye. De ryker ofte tvers over og en bør ha god jording der.

Det er litt rart den lukker/åpner når du tar i døren bak, der er det ingen sensorer på E9X. Kun i fremdørene.

tak for svar, skal demontere & sjekke idag, 

ja skjønner fint lite angående døren på høyre side bak, ( når jeg holder på å ta min sønn ut av barne-sete så låser/åpner den flere ganger i perioder. )

Skrevet (endret)

Demontert diversity unit, finner ingen synlige feil på den.

ingen irr,

ikke fukt/vann.

Endret av joker1
Skrevet

3 av 4 var røket!.

litt mer info: trenger ikke å åpne døren på høyre side bak ( den går i lås så fort jeg nærmer meg døren/høyre bakskjerm/tanklokk )

Skrevet

3 av 4 var røket!.

litt mer info: trenger ikke å åpne døren på høyre side bak ( den går i lås så fort jeg nærmer meg døren/høyre bakskjerm/tanklokk )

Ja var det jeg antok, kjøp 4 nye og bytt de. De er med på å lede vekk støy fra antennen til Diversity modulen. 

Jeg har problemer av og til fordi bare en er røket, har kjøpt men ikke fått tid til å bytte.

Skrevet

Ja var det jeg antok, kjøp 4 nye og bytt de. De er med på å lede vekk støy fra antennen til Diversity modulen. 

Jeg har problemer av og til fordi bare en er røket, har kjøpt men ikke fått tid til å bytte.

bytter alle, kommer med tilbake melding når jeg har gjort det. 

takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...