joker1 Skrevet Juni 6, 2015 Skrevet Juni 6, 2015 Hei. bmw e91 2006 modell med keyless. åpner dører via fjernåpner, skal så åpne døren på høyre side bak, så går alle dører i lås, skjer ofte! når bilen vaskes for hånd, så låser den opp/igjen flere ganger. ( uten at jeg benytter med av keyless eller trykking på fjernåpner. kyless håndtak på begge dører foran er skiftet for 2 år siden. ingen feilkoder. ( brukt autocom diagnose tester ) antenne forsterker i bakluken som lager problemet ? prøvd å google litt uten å finne noe. takker for fornuftige svar.
quandt1960 Skrevet Juni 6, 2015 Skrevet Juni 6, 2015 Når du vasker bilen er det normalt om bilen åpner/lukker når vann kommer i kontakt med overflaten på lukke/åpne flatene, så lenge nøkkelen er utenfor bilen. Sjekk jordingsbånd på bakluken, 4 stykk. Disse er blant annet ment å fjerne EM støy og lede vekk strøm som kan støye. De ryker ofte tvers over og en bør ha god jording der. Det er litt rart den lukker/åpner når du tar i døren bak, der er det ingen sensorer på E9X. Kun i fremdørene.
joker1 Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Skrevet Juni 7, 2015 Når du vasker bilen er det normalt om bilen åpner/lukker når vann kommer i kontakt med overflaten på lukke/åpne flatene, så lenge nøkkelen er utenfor bilen. Sjekk jordingsbånd på bakluken, 4 stykk. Disse er blant annet ment å fjerne EM støy og lede vekk strøm som kan støye. De ryker ofte tvers over og en bør ha god jording der. Det er litt rart den lukker/åpner når du tar i døren bak, der er det ingen sensorer på E9X. Kun i fremdørene. tak for svar, skal demontere & sjekke idag, ja skjønner fint lite angående døren på høyre side bak, ( når jeg holder på å ta min sønn ut av barne-sete så låser/åpner den flere ganger i perioder. )
joker1 Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Demontert diversity unit, finner ingen synlige feil på den. ingen irr, ikke fukt/vann. Endret Juni 7, 2015 av joker1
quandt1960 Skrevet Juni 8, 2015 Skrevet Juni 8, 2015 Demontert diversity unit, finner ingen synlige feil på den. ingen irr, ikke fukt/vann. Sjekket jordingsbåndene? http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=728949
joker1 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Skrevet Juni 8, 2015 3 av 4 var røket!. litt mer info: trenger ikke å åpne døren på høyre side bak ( den går i lås så fort jeg nærmer meg døren/høyre bakskjerm/tanklokk )
quandt1960 Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 3 av 4 var røket!. litt mer info: trenger ikke å åpne døren på høyre side bak ( den går i lås så fort jeg nærmer meg døren/høyre bakskjerm/tanklokk ) Ja var det jeg antok, kjøp 4 nye og bytt de. De er med på å lede vekk støy fra antennen til Diversity modulen. Jeg har problemer av og til fordi bare en er røket, har kjøpt men ikke fått tid til å bytte.
joker1 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Skrevet Juni 9, 2015 Ja var det jeg antok, kjøp 4 nye og bytt de. De er med på å lede vekk støy fra antennen til Diversity modulen. Jeg har problemer av og til fordi bare en er røket, har kjøpt men ikke fått tid til å bytte. bytter alle, kommer med tilbake melding når jeg har gjort det. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå