janerik171187 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 selger denne 1991 e34 525ia i deler. se bilder, mer info kommer utstyrsliste er sådan S288ABMW LM Rad Kreuzspeiche 29 BMW light alloy wheel, cross spoke 29S401ASchiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electricS410AFensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, frontS416ASonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateralS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS430AInnen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dipS472AArmlehne vorne Fahrer/Beifahrer Armrest, front, driver/passengerS488ALordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passengerS494ASitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS498AKopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustableS510ALeuchtweitenregulierung Headlight aim controlS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS553ABordcomputer IV mit Fernbedienung On-board computer IV with remote controlS562ALeseleuchte Reading lightS652ARadio Bavaria C II Radio Bavaria C IIL801ALänderausführung Deutschland National Version Germany noen bilder. tåkelys er hele gått et stykke, men fungerer bra er elektrisk rullegardin i bakvindu, men den er 99% sikekrt solgt var rullegardin i sidedører bak og, men ble solgt her istad desverre ellers så tenkte jeg beholde motor, men bud vurderes evnt. automat fungerer fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå