528iE12 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Er det noen som har en mellomaksel til 750i E32? jeg byttet oppheng og kryss på den gamle, trodde det skulle bli iorden, men neida, så da trenger jeg ny aksel fort da jeg skal nedover i europa med bilen om 3 uker... Noen som har? Er typen som har sånn ende foran som på bildet. Tlf 975 19 662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Noen som kjenner til en delebil den kan plukkes fra f eks?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Hvor er den gåen? Kan jo bare bytte bakre delen, F,eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Jeg vet ikke hvor den er gåen, regner med den har fått seg en på trynet da opphenget var gåent kanskje, og da er det vel sannsynligvis nokså midt på skulle en tro... Men passer bakre delen fra andre modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 gå inn på gs,¨å sjekk om du kan se det, evnt så går det jo an å bare bytte oppheng da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 (endret) Jeg har en, men gidder ikke og sende. Da det er best og sammenligne med den du har, siden jeg har en 50 stk. og ikke husker hvilken av dem det var. Bor i Asker. Endret Juni 15, 2015 av bmwmaxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå