Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bygge turbo M50B25 motor, og lurer på hvilken clutch jeg skal velge, vil helst bruke orginal lamell og svinghjul, da jeg vil beholde komforten. Finnes det noen andre muligheter enn sachs 731? Synes 380nm er litt lite. 600+ nm med 765 trykkplate høres bedre ut. Finnes det noen svinghjul med litt vekt i som jeg kan bruke sammen med den?

Skrevet

Da hadde jeg kjøpt m50 svinghjul som er laget for sachs 765 trykkplata hos ppf og kjøre orginal 240mm lamell.

Dette skal holde 600+nm

Skrevet

Blir ikke 6kg veldig lett? Hvor mye veier dobbelmasse svinghjulet? Fant 11kg på google, men synes ikke det hørtes riktig ut, men hvis det orginale bare veier 11kg, så går det vel greit å gå ned til 6kg uten å miste så mye komfort?

Skrevet

Det går helt fint og er bare en fordel tenker nå jeg...

Tror ikke du merker så mye annet en at pedal er litt tyngre pga sterkere trykkplate siden du bruker orginal lamell.

Er ikke noe problem med 6 puck sinter heller tror jeg viss du skal mer opp i hk/nm

Skrevet

Vil ikke si det er en fordel, på en rallybil ja, men ikke på bruksbilen.

Tror ikke det blir sinter nei, 600 nm med vanlig lamell holder i massehvis for meg, har ikke tenkt å lade mer enn en bar. Tror jeg prøver oppsettet sexern foreslo, noen som vet om ppf har 10 splines 240mm orginal lamell på lager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...