EspenT Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Hei Nå blir jeg vel upopulær allerede etter første posten min her. Men jeg har egentlig aldri hatt sansen for BMW. Vi vurderer en større bil. Det første jeg tenkte på var en E55(AMG), men nå har det seg sån at jeg syntes Mercedes w211 er mindre pen. BMW 7 serie (rundt 2004 mod) dermimot må jeg innrømme at er lekker. Men denne får man ikke som stasjonsvogn? Hvordan er det med bagasjeplass i en 760il ? Bilen brukes mye mellom flyplass og hus lengre sør i Europa hvor prisnivået på bilene er mer levelig. Men da her vi gjerne mye bagasje, barnevogn etc som skal med. Det beste hadde nok vært en Ford S-Max, men det er uaktuelt Så hvor god plass er det til 3-4 koferter og en barnevogn i en 7 serie? Finnes det en BMW forhandler i Oslo - Romerike området som tenker langsiktig nok til å la meg titte litt på en brukt 7 serie uten at jeg har tenkt å kjøpe.. Eller bør jeg late som jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Hei Nå blir jeg vel upopulær allerede etter første posten min her. Men jeg har egentlig aldri hatt sansen for BMW. Vi vurderer en større bil. Det første jeg tenkte på var en E55(AMG), men nå har det seg sån at jeg syntes Mercedes w211 er mindre pen. BMW 7 serie (rundt 2004 mod) dermimot må jeg innrømme at er lekker. Men denne får man ikke som stasjonsvogn? Hvordan er det med bagasjeplass i en 760il ? Bilen brukes mye mellom flyplass og hus lengre sør i Europa hvor prisnivået på bilene er mer levelig. Men da her vi gjerne mye bagasje, barnevogn etc som skal med. Det beste hadde nok vært en Ford S-Max, men det er uaktuelt Så hvor god plass er det til 3-4 koferter og en barnevogn i en 7 serie? Finnes det en BMW forhandler i Oslo - Romerike området som tenker langsiktig nok til å la meg titte litt på en brukt 7 serie uten at jeg har tenkt å kjøpe.. Eller bør jeg late som jeg skal kjøpe? 3-4 kofferter + barnevogn = M5 Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Hei Nå blir jeg vel upopulær allerede etter første posten min her. Men jeg har egentlig aldri hatt sansen for BMW. Vi vurderer en større bil. Det første jeg tenkte på var en E55(AMG), men nå har det seg sån at jeg syntes Mercedes w211 er mindre pen. BMW 7 serie (rundt 2004 mod) dermimot må jeg innrømme at er lekker. Men denne får man ikke som stasjonsvogn? Hvordan er det med bagasjeplass i en 760il ? Bilen brukes mye mellom flyplass og hus lengre sør i Europa hvor prisnivået på bilene er mer levelig. Men da her vi gjerne mye bagasje, barnevogn etc som skal med. Det beste hadde nok vært en Ford S-Max, men det er uaktuelt Så hvor god plass er det til 3-4 koferter og en barnevogn i en 7 serie? Finnes det en BMW forhandler i Oslo - Romerike området som tenker langsiktig nok til å la meg titte litt på en brukt 7 serie uten at jeg har tenkt å kjøpe.. Eller bør jeg late som jeg skal kjøpe? Som Espen skriver. Du får ikke plass til noe sånt i en 7 serie, Du har jo lov til å titte på en 7 serie eller m5 om det skulle være sånn. Dårlig butikk om dem ikke lar deg gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenT Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Touring er vel så å si umulig å finne i Spania. Hvertfall en M5. Litt dyr blir den nok også. Finnes noe x5 4.8 men den er stygg som nøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 BMW har ikke større stansjonsvogn enn 5 serien. ( Frem til de lager en 5 serie active tourer, bare vent kommer nok). 3-4 kofferter og barnevogn rimer egentlig dårlig med de fleste biler, om du ikke snakker om reisekofferter a la håndbagasjefirkanter om du i tillegg skal ha en barnevogn med må du nesten over på caravelle. Prioriter pakking og volum bedre og kjøp en E60 med stor dieselmotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå