stig. Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) har et sett med ubrukte røde koni liggende, om det skulle være av interesse for noen, dette er da dempere forran og bak.kan sende over hele landet, men demperne befinner seg like ved Jessheim ,AkershusKan muligens ta noe til E28 i delbetaling evnt betaling, men ikke veit jeg hva det skulle være da jeg ikke kommer på noe som jeg trenger en 188 sperre/enhet evnt diff kan faktisk være av interesseang pris, så vet jeg ikke helt, er åpen for forslag ( ikke noe vits å komme med skambud ) Endret Juli 9, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 1000,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) 1000,-? Selger de for 1000kr stk hvis du vil det , selges kun samlet da Endret Juni 10, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Er disse lavere enn orginal dempere? Hva er minstepris inkl. Frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Er disse lavere enn orginal dempere? Hva er minstepris inkl. Frakt? svart på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kmv Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 svart på PM Hei Kjøper de for kr. 3000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå