Gå til innhold

Packline fx222 på e61

Kegel
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har greie på takbokser her? Har mest sannsynlig kjøpt en Packline fx222 som har en ganske lav profil. Hadde tenkt å kjøbe whispbar til å feste takboksen med, men lurer på om det rett og slett kan bli for lavt? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en packline takboks, men aner ikke hvilken.. Den har slike thule bøyler, som går i tunnel i boksen. Min boks har hull til antennen bak, men den er litt for trang (begge veier) så må pusses/skjæres litt. Ellers blir taket presset litt ned når den settes på. Og boksen kommer litt langt bak (når det ikke skjæres til) slik at luka ikke kan åpnes helt opp.

Er ikke mye klaring fra tak til boks på min, men som sagt, har ikke peiling på hva takboksen heter.

Når du sier whispbars, tenker du på de som så og si går rett over? Altså ikke noe stigning? Da må i såfall  hullet i boksen fikses på hvis det ikke er en som er tilpasset BMW da ;)

Edit: Etter å sett bildet av FX 222,  så er den ganske lik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vanskelig å si nå.. Ca på høyde med railsa kan du si. Mine bøyler er da standard som bygger litt opp for railsa.

Siden det er tunnell i boksen så går den jevnt med railsa, viss du da har "flate" bøyler vil den omtrent ligge helt nedpå taket. Ville prøvd å sett hvordan det blir.

Er boksen tilpasset BMW?

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, okay! Trodde ikke det var hull i min jeg heller, men det var det. Bare dekket til med en "lapp" kan du si. 

Hvis det er tunnel til bøylene så blir det bra med vanlige bøyler også. Hvis ikke det er tunnel ville jeg satset på lavere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...