MariusPeders1 Skrevet Juni 15, 2015 Skrevet Juni 15, 2015 Hei folkens. Har hatt en plystre lyd på min 320d nå et par dager, hadde den inne hos byens merke forhandler i dag, og de sier at turboen "mest sannsynlig" er gåen. Synes det er latterlig at de ikke kan si sikkert om turboen har tatt kveld eller ikke, da dette er en relativt dyr affære. Plystre lyden som jeg da får, kommer fra jeg slipper ut clutchen(ikke på tomgang), lyden roer seg litt når jeg får litt mere turtall, men kommer tilbake igjen ved mere pådrag, men ikke like høy frekvent som tidligere i registeret. Har latt være å kjøre så mye etter at lyden ble oppdaget, men har ikke lagt merke til at den er tregere eller at det "nøkker" på noe slags vis. Selv synes jeg lyden høres mer utsom en lekkasje på en slange. Det er lett og høre at det liksom blåser. Hvordan vil lyden være dersom turboen er havarert? Bilen har gått drøyt 5000km siden juni 2014. Så planen var å selge denne nå, men pga situasjonen må nok dette utsettes Håper på gode innspill H. Marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå