Wiik Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Har et anlegg i bilen e46 2000 mod. Specs: Spiller: Kenwood KMM-261 Forsterker: Boschmann 900W (Z-8428X) Sub: Kenwood 12 toms ( Ukjent ytelse) Kondensator: Dynabel 1,5 (BI7378) Har prøvd å koble til remote kabel fra forsterker til spiller. Den har da blitt lagt fra forsterker, til kondensator og deretter fram mot spilleren. Det er ingen steder i spilleren som jeg kan koble remoten til som funker, som jeg har fått til. Jeg har søkt nå i flere dager på internett uten noe lykke.. Jeg har prøvd å koble remote kabelen til på det orignale stikket til den originale radioen. Dette funket heller ikke. Skjerm i speedometer ble lyst opp i tillegg til airbag.(har en defekt airbag i passasjer sete) i tillegg til dette, ville ingen av knappene på nøkkelen fungere, (åpne, låse og bagasjeluke). når jeg koblet det av igjen, var alt som normalt... Hva kan jeg gjøre for å få alt til å funke... Er desperat etter hjelp.. har prøvd i flere uker for å få dette fikset uten noe som helst lykke. **Splittere er lagt til fra forrige eier!** Takk på forhånd! Endret Juni 18, 2015 av Wiik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiik Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Remote til kondensator? Er det noe spesiel grund til at han koblet den innom der? Display eller noe som trenger remote for å starte? Skal jo ikke være værre enn å koble remote fra forsterker på den blå kabelen som kommer fra spiller. MortenHaa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiik Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Har utforsker litt, om remoten går fra spiller og rett til forsterker, så står kondensator å trekker strøm hele tiden. Om den er koblet gjennom kondensator , så lyser panel i dash og spiller er på, ( den får da strøm gjennom kondensator, om jeg har rett). Har klart å fikse det, men da fjernet jeg rett og slett bare hele kondensatoren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHaa Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 En kondensator er egentlig ikke noe man trenger i det hele tatt, er bare en måte for de som selger bilstereo til å melke ut enda mere penger av kjøperne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå