DieselVegard Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 4X100 Eventuelt andre felger med samme mål også av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Jeg har. Hva gir du evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 Hva er slikt verdt? Jeg har én, den prøvde jeg å gi bort for to år siden, det klarte jeg ikke True story Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 det må være jug jeg bruker de atm, da bilen står i garasjen og er i påvente av nye hjul. mener det står gode piggdekk på de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 Jeg har ingen ide hva de er verdt, men jeg er interessert om du er ferdige med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 en kompis av meg var å hente sånne i oslo i fjor, de var ok, han måtte gi en 500 lapp for de vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Fremdeles på utkikk etter et sett med slike. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå