528iE12 Skrevet Juni 21, 2015 Skrevet Juni 21, 2015 Jeg lurer på om det er noen der ute som vet omtrent hvor stort helsike det er å bytte varmeapparat på E32? Håper ikke jeg trenger å løsne heile dashbordet osv... Røyken veltet ut av alle slusene idag da jeg satte det på, luktet skikkelig svidd elektronikk også. Ekkel følelse når man ikke vet om bilen skal brenne opp eller ikke... Er det noe spesielt man bør passe på her eller er det rett fram?
carburetion Skrevet Juni 21, 2015 Skrevet Juni 21, 2015 Er vel bare motstanden eller vifta som er defekt, siden det kom røyk og svilukt. kanskje mest sannsynlig motstanden, pga blir ofte dårlig med alder, og blir varm. Motstanden (sverdet) kan du ta ut på høyre side nede ved gulvet. Er eit lite helsikke, da det er trangt. Vifta tar du ut på utsiden, under viskerarmer. Er litt jevelskap dette og, pga det er litt mekking, og trangt under der.
528iE12 Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Skrevet Juni 23, 2015 åokei. Bytter uansett vifta, for den har jeg liggende. Men må jeg bytte motstand også? Er ganske grønn på elektronikk jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå