oystein1988 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Hei! Har nylig montert Helix-kittet for BMW, oppgradert fra det dårligste høyttalersystemet til BWM (ingen diskanter, bare to mids og to subber under setet). Etter jeg satte inn Helix høyttalerne, så har jeg fått en helt vill boost i de øvre frekvensene, grunnet spillern i bilen er EQet slik for å kompensere for manglende diskanter. Kan jeg kode om til HiFi for å få et flatt signal, eller blir signalet lavnivå slik at de ikke kan drive høyttalere lenger? (Eller kan de drives, det blir bare ikke mulig å spille veldig høyt...?) Evt burde jeg skaffe en PnP amp fra samme merke som høyttalerne og kjøre fullt ut istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Kan kode hifi. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Kan kode hifi. Hvor holder du til? Sendt PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Burde/kan jeg gjøre det samme? Hadde professional anlegg, byttet til focal med diskant fremme og høyttalerene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå